2015. febr. 22-én tartották a 87. Oscar gálát Hollywoodban, a 2001-ben nyitott Dolby színházban.
A Dolby színház oldalánál található az a bizonyos kapu, amely az INTOLERANCE/TÜRELMETLENSÉG című 1916-os némafilmben is látható volt a babiloni jelenetnél. Azaz az Oscar gálát rendszeresen Babilon kapujánál tartják, melynek eredetijéhez odaírták, hogy A SUN PLAY OF THE AGES.
A kapu tetején egy 27 ágú Életfa/LÉT-RÁsfa, azaz a kundalínivel ábrázolt gerincoszlop jelenik meg, mely könnyen dekódolható, hisz a 27 eleve a kundalíni száma a 13-al egyetemben. A kaduceuson általában két kígyó jeleníti meg a kundalínit, melynek egy kígyós okkult megjelenítése a 13-as, ugyanis az egyesre, azaz a pálcára ráhelyezve jeleníti meg a hármas a felkúszó kígyót. Így a két kígyós verzióban 13-13 jelenik meg, legfelül pedig az aranygömb, mint ahogyan az ennél az Életfánál is megjelenik 13+13+1 ággal, mely felé a sasszárnyú géniusz az toboz formájú Élet gyümölcsét tartja.
Ahogyan a babiloni kapus filmnél, a Sun/Nap jelenik meg, úgy a Dolby színházban az Oscar díjátadón idén a felkelő Nap lett bemutatva a felhúzott függönnyel, melyre a Nap félköre köré 7 aranyember ábrázolás lett szerkesztve, ahogyan a színpadon a középső teljes kör köré 14 emberke került.
Nos a függönyön megjelenő 7 aranyember minta, a középső kör körül megjelenő 14 aranyember minta és az azt körülvevő két félkör 10+11 aranyembere annyi mint 7+14+10+11, azaz 42 aranyember lett megjelenítve a színpadon.
A 42-es szám jelent meg a két oldalsó kör osztásában is, de a három körön 14 vastagabb vonalú osztás is látható egyenként, azaz a három körnél is a 42-es jelent meg.
A háttérben pedig láthattunk 6 db aranyemberekkel tűzdelt állványt, melyeken külön-külön 13 aranyember szobor állt, azaz 99 aranyember szobor volt a színpadra kihelyezve.
Végül is a 42-es szám megjelenítése nem véletlen, hiszen a színpad maga a Napot jelenítette meg és annak HALO-s, napkutyás megjelenését az égen.
Az idei Oscaron az aranyszobrot elsőként J.K. Simmons vehette át, a WHIPLASH című filmben nyújtott alakításáért, mint mellékszereplő.
J.K. Simmons a 42-es számot a LÁTHATATLAN JEL-ben vette nyakába, melynél a legboldogabb hangulatát mutatta, ugyanis minden szám egyfajta hangulatot felezett ki nála a filmben. A 42-es 4:20-as változatban a DARK SKIES filmben is megjelent nála, mikor a földönkívüliekről ad tájékoztatást, melyekről a
MARADJ A FÉNYBEN 2-ben írtam. Jelen pillanatban pedig a 101-est emelte ki és a 17-est az újonc dobosnak, aki ezután a HA FELÉBREDEK dalt hallotta meg pizza evése közben.
J. K. Simmons attól a Lupita Nyong-tól vehette át a díjat, akit a 12 ÉV RABSZOLGASÁG és a Liam Neeson-os NON-STOP filmekben láthattunk, legközelebb pedig a STAR WARS: ÉBREDŐ ERŐ-ben szerepel. Lupita egy a (2014-ben másik partra térő) 42-es játékos Robin Williams által mondott idézettel kezdte szövegét, a versenyben pedig elsőként került bemutatásra a BÍRÓ című film Robert Duvall-al, a 42 év ítélkezéssel aztán ítélettel, míg utolsóként a WHIPLASH.
J. K. Simmons díjátvétele után színpadra érkezett Liam Neeson, akit legutóbb az ITT A VÉGE-s ELRABOLVA 3-ban láthattunk, míg az ELRABOLVA 2-ben a 17-es épületbe ment be és 17-el zárta a filmet..
A GRAND BUDAPEST HOTEL-el kapcsolatban emelném ki a 142-es szoba lakóját, ahogyan ez a szám megjelent a STILL ALICE-ben is. Az AMERICAN SNIPER-ről pedig még a napokban......
A színpadra Zoe Saldana Rock-al érkezett, hogy átadják a legjobb animációs filmnek járó díjat, mely a HŐS6OS-nak lett osztva.
A lényeget a képbe foglaltam, ugyanis Zoe és Rock az Oroszlánkirály-al (Oroszlán/Nap) mutatott be egy érdekes üzenetet.
Ha képben vagy, észreveszed azt is, hogy a végjáték végjátékára az a személy utalt, aki eljátszotta Hádészt, a VÖRÖS SÁRKÁNY főszereplője volt, stb.
Az Oscar gála közönsége által az egyik leginkább megtapsolt előadása a GLORY volt John Legend és Comon közreműködésével. Láthattuk, hogy a 777-es vonatot befogó Chris Pine még el is sírta magát az előadáson, pedig.....
Amit énekelnek:
“Kezeket az ég felé, nincs ember, nincs fegyver..... A háború még nem ért véget, a győzelem még nem nyert, harcolni fogunk a kitűzött célért, és amikor mindez meglett, majd sírunk a Dicsőségért...... Selma most minden férfi, nő és gyermek, Jézusra is korona került a tömeg előtt....... Legnagyobb fegyver most békésnek maradni........ Jön az Úr, saját szememmel láttam a Dicsőséget. Egy nap, mikor a Glória/Dicsőség megérkezik, nem lesz háború.”
A dalban énekelnek a Mike Brown gyilkosságról és és az azt követő KEZEKET FEL fergusoni lázongásba átcsapott tüntetésről, pedig Mike Brown nem volt egy kezes bárány. Dalukban az Úr visszatéréséről is énekelnek, vagy rap-elnek, de Martin Luther King, aki inspirálta őket, a cionistáktól sem határolódott el. A zsidósággal pedig épp az volt a probléma (tisztelet a kivételnek), hogy Jézus Krisztust nem fogadták el Megváltónak, vagy Üdvözítőnek, Jézust pedig folyton folyvást zsidó szerzők zsidónak állítják be, melynek oka a kereszténység zsidóvá tételében keresendő, vagy mint ahogy a 2014-es megnézésre azért érdemes THE IDENTICAL filmben mondják, “Jézus zsidó volt, ezért kell támogatni Izraelt”. Aki Izraelt nem támogatja, az pedig Isteni ítélet alá kerül a zsidók szerint, mikor Izrael sem a mai Izrael. A Szentírás viszont megfogalmazza, hogy az Úr, a valódi Krisztus előtt egy hamis krisztus lép a színpadra, aki sokakat el fog hitetni, akár még a választottakat is.
Hiszek az Úr visszajövetelében, de mikor látom, hogy erkölcsileg hanyatlók használják fel az Úr nevét, akkor már sántít a dolog.
Lényeg, hogy a GLORY dal felkonferálását Octavia Spencer-re osztották, kinek a sárkányt legyőző és Jézus Krisztust is eljátszó Christian Bale adta át korábban az Oscar díjat.
FOLYTATÁS A -BEN