CSILLAGSZEME

HÍREK, ÖSSZEESKÜVÉSEK, FILMMOZAIK, STB.

2014. márc. 08-án 239 emberrel a fedélzeten tűnt el a radarról a Kuala Lumpurból ( 3° 8′ 0″ é.sz., 101° 42′ 0″ k.h.) helyi idő szerint 00:41-es felszállással útnak induló Malaysia Airlines egyik gépe.
A Malaysia Airlines légitársaság repülése 1937-ben indult, az eltűnt Boeing 777-esének száma MH370, a híradások szerint a társaság naponta 37000 utast szállít, UTC szerint márc. 07-én (3/7) 16:41-kor indult el és 3700 km megtétele után tűnt el. Az utolsó ismert adat érkezésekor 37.000 láb magasan repült, az egyik felszálló utas pedig a 37 éves Luigia Maraldi lopott útlevelével szállt a 370-es gépre.
Ha gyanúsnak tartod a 37-es szám sorozatos megjelenését ebben az újabb játékban, akkor egy idézet a 37x64 és a Feltámadás cikkből:
”Az Újszövetség görög változatában Jézus Krisztus nevének megfelelője a Iesous Christos, mely név a 37 többszöröse, ugyanis Iesous gemátriai értéke 888 (37x24), Christos-é pedig 1480 (37x40). Tehát a 37 a Iesous Christos prímszáma. Mivel a prímszámok alapvetőek a gemátriában, kijelenthetjük, hogy a Iesous Christos a 37-re épül, és e szám minden tulajdonságával és szimbolikus értelmével rendelkezik.”
Így nyilvánvalóan az sem véletlen, hogy a másik ismeretlen személy, az osztrák CHRISTian Kozel eltulajdonított útlevelével szállt a gépre.
Christian az Krisztián, melynek jelentése Krisztushoz tartozó/keresztény, a KOZEL családnév jelentése pedig KECSKEBAK ebben a kőműves játékban.
A gép eltűnésekor a Nap a Vízöntőből lépett át a Halakba, a Merkúr és a Vénusz pedig a Bak konstellációban járt.
Vajon lehetséges e, hogy ebben a játszmában azt üzenik, hogy Krisztus visszatérése már KÖZEL van?
A gép kapitánya az 53 éves Zaharie Ahmad Shah 1981 óta volt a Malaysia Airlines alkalmazottja, vagyis a 777/370-es géppel való eltűnésétől 33 éve volt a légitársaságnál.
A Boeing 777-200-as típusú gép Pekingbe (Kína) tartott, 227 utassal és 12 fős személyzettel. A légitársaság közlése szerint 14 ország állampolgára - köztük két gyerek - utazott a gépen.
Nos a Kínába tartó gépen az első hírek szerint 153 kínai utazott, ami volt már 152 aztán lett 154 is a hírekben. Mivel a legtöbb utas létszámában a kifogott halak száma jelent meg, így az esemény a számot ismerőnek felkeltette a figyelmét. Ahogy utánanéztem, a 152-es szám esetében 152 felnőtt és 1 csecsemő jelenik meg, a 154 utas esetében pedig 153 kínai és plusz egy fő aki tajvani, vagyis a 153-as mindenképpen megjelenik a számok közt, írjanak akár 152-est, vagy 154-est.
A gép Malajziából indult és 38 malajziai utazott rajta, amely szám, ha a játékot nézzük nem lehet véletlen, hiszen az egy csillagkapus/halálkapus szám.
A számokat és az időzítést figyelembe véve nem hiszem, hogy UFO elrablás állna a háttérben, de nem lennék meglepődve, ha a gépet a játék keretében leszállították volna valahol, hiszen mint közölték, a gép a repülési radarról történt eltűnés után még négy órán keresztül küldött jeleket a központba. Roncsok ettől függetlenül lehetnek majd, ahogy a LOST sorozatban is, és a 2001. 9/11-es eseménynél, a 17-es kaputól induló 93-as járatnál is kreáltak, ahol hivatalos verzió szerint 37 utas volt a 4 terroristával, plusz a 7 fő személyzet, amely persze csak a mese része álomországban.
2011. szept. 11-én viszont nem csak a 93-as járat indult a 17-es kaputól, hanem hivatalos verzió szerint az American Airlines 11-es járata 8:46-kor csapódott az Északi Toronyba, 17 perccel később pedig az United Airlines 175-ös járata csapódott a Déli Toronyba és nem utolsó sorban a K9-es 17-es (9x17=153=1+2+3+...+17, 9K=911) számú retriever kutyus veszett oda a mentésnél.
A Boeing 777-es géppel kapcsolatban ezenkívül 12-en indonéziaiak, 7-en ausztrálok, illetve a többi 17 utas amerikai, francia, új-zélandi, kanadai, tajvani, ukrán, orosz, olasz, holland és osztrák állampolgárok voltak a fedélzeten.
Vagyis, mint írtam, a 153 kínaiból a tajvani utas miatt lett 154 fő később, a 14 ország állampolgárából pedig 13, ez a 154. utas pedig egy 144 km-es szigetről származik.
Kínában az eseményt pedig kijelzőn mutatják az utca emberének 154 fővel, és nem utolsó sorban koronacsakrás színben.
http://m.cdn.blog.hu/pe/pekingikacsa/image/MH370-elt%C5%B1n%C3%A9se-2.jpg
http://thegoldenheartdialogues.files.wordpress.com/2013/04/elohim.jpg?w=584
Amióta 1995-ben levegőbe emelkedtek a Boeing 777-esek, nem nagyon történt velük baleset. Tavaly nyáron július 06-án egy ugyanilyen gép HL7742-es számmal lezuhant landoláskor San Franciscóban, melynél oly nyilvánvaló volt a 777-es játék, mely a JELEK 2013 JÚLI-2-ben szerepelt.
777 jelentése Stauros vagyis kereszt.
777 az égi ember száma és az átalakulást jelképezi, mely akkor zajlik, amikor az ember öntudatossá válik. 
Jézus azt mondta: "Én vagyok a feltámadás (János Evangyélioma 11/25). Görögül írva ez "h anastasiV", aminek gemátriai értéke 777 = 8+1+50+1+200+300+1+200+10+6.
A jelenlegi gépnél a 42 az építési/széria számban jelenik meg (28420), ugyanakkor a gép keresésére Malajziából 9 katonai hajó, 3 helikopter és 17 tengeri hajó, és 13 járőr repülő indult elsőre, míg az USA, Új-zéland és Ausztrália külön-külön ORION típusú repülőket is útnak indított.
Nem mellékes gondolom, hogy a LOST sorozatban eltűnt gép utasainak is a
4, 8, 15, 16, 23, 42 számsorozat jelent meg.
http://bellenmark.files.wordpress.com/2014/03/mh3701.jpg?w=760
A Boeing eddig összesen 88 ilyen gépet adott el világszerte, a Malaysia Airlines-nak pedig az eltűnt géppel együtt 15 db 777-200-ese volt.
A 88 ebben az esetben a 88 csillagképes égboltra irányította a figyelmet, amelynél a Christian Kozel (Bak) ellopott útlevele volt lényeges, melyet már írtam Merkúr és Vénusz kapcsolattal.
http://csillagszeme.hupont.hu/felhasznalok_uj/2/5/259872/kepfeltoltes/malaysia_airlines_-_boeing_777.jpg?95913226
Érdekesnek találtam az esettel kapcsolatban a Malaysia Airlines logójának és egy gabonaábrákba helyezett szimbólum hasonlóságát.
http://hatodiknapon.hupont.hu/felhasznalok_uj/2/4/240913/kepfeltoltes/2013_juli_03-ai_abra.jpg?49529190
Az első ilyen ábra 2009. júni. 27-én jelent meg, melybe a maya számrendszer 13-as számát is behelyezték, mint a 144000 napos 13 baktun végét, mely 2012. dec. 21-én járt le.
A Malaysia Airlaines MH370-es Boeing 777-es gépe pedig 442 napra tűnt el a maya naptár 13-as baktunjának végétől, mely ismét egy újabb szelet ebbe az úgynevezett “rejtély”-be.
A 442-es számról, mely a Golden Gate-hídnál is megjelenik, és amely a nemrég “Sír”-ból kimászó Stallone-nál is megjelent, a SÁRGA ÚTON SZER-ETET és a HAL-ÁL ÉS FELTÁMADÁS-2-ben írtam.
A gép utolsó ismert helyszíne az északi szélesség 6°55′15″ és keleti hosszúság 103°34′43”-nél volt, de a keresést ettől jóval távolabbra is kiterjesztették elsőre egy ismeretlen radarjel miatt.
A gép regisztrációs számában pedig a kilences szám jelent meg (9M-MRO).
http://bellenmark.files.wordpress.com/2014/03/search-area-for-flight-mh370.jpg?w=760
A Boeingnek a 777-esek közül a jelenlegi 777-200-as volt a 404. gépe amelyet készített.
A 404-es az internet világában pedig egy hibakód, amely lényegében azt jelenti, hogy a keresett oldal nem található, eltűnt, de a jövőben még talán ismét elérhető lesz, vagyis visszatér az oldal, így nem tűnt el végleg.
A Boeing 777-es gépei közül az első, amely balesetet szenvedett, a British Airways 38-as járata volt SPEEDBIRD 38 hívójellel a 2008-as év 17. napján, amely a Pekingi (Beijing) Nemzetközi repülőtérről tartott a London Heathrow reptérre, az újabb 777-es gép eltűnési eseménynél pedig Pekingbe tartottak 38 malajziai utassal.
Vajon véletlen lenne?
2008-ban tartották Peking/Beijingben a 29. nyári olimpiát, ahol bemutatták a 9 lépcsős Emlék Tornyot, vagyis Bábel tornyát, mely az ISTEN KAPUJA 1-ben szerepelt.
2014-ben pedig a téli olimpia kezdőnapját előre hozták az év 38. napjára és a 38. Szojuz expedícióval űrbe felvitt kozmikus fáklyával gyújtották meg a lángot.
A British Airways 38-as járata és a Malaysia Airlaines 370-es járata, vagyis a két 777-es gép a Pekingi reptér ugyanazon termináljára, a 3E-re volt jegyezve.
3E átvitt értelemben EEE
EEE jelent meg Nicholas Cage esetében is a KÉPLET filmben, 2014-ben pedig 42 éves repülőgép pilóta lesz a
LEFT BEHIND/HÁTRAHAGYOTTAK filmben, melynek első kitűzött premierje 2014. 9/11 lett.
http://www.hajnalhasadas.hupont.hu/felhasznalok_uj/9/7/97813/kepfeltoltes/keplet_-_jezus_az_ut_igazsag_es_elet.jpg?99758536
Az első Boeing 777-200-es gép eseménye 2008. jan. 17-én,
a másodiké 2013. júli. 06-án, a harmadiké 2014. márc. 08-án történt.
Az első (777-200ER) és a második (777-200ER) esemény közt 1997 nap telt el, ennek a géptípusnak az első darabját pedig 1997-ben szállították le a British Airways-nek.
Az első és a harmadik (szintén 777-200ER) esemény közt pedig 2242 nap telt el, vagyis a 42 itt is megjelenik, ahogyan az első gép eseményénél, vagyis a 38-as járatnál a vonal szám a 342-es volt.
A 777-200-as gépek további nem rejtélyes incidenseiről és a biztonságos repülésről:
http://thegoldenheartdialogues.files.wordpress.com/2012/10/kundalini-yoga-brasilia-500x353.jpg?w=584
http://thegoldenheartdialogues.files.wordpress.com/2012/11/rainbowlightbody.jpg?w=584&h=584


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 307
Tegnapi: 83
Heti: 1 029
Havi: 5 043
Össz.: 941 271

Látogatottság növelés
Oldal: 370-ES JÁRAT REJTÉLYE
CSILLAGSZEME - © 2008 - 2024 - csillagszeme.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen honlap készítő az Ön számára is használható! A saját honlapok itt: Ingyen honlap!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »